Nog 1 nachtje

24-12-2011 15:25

Alle boodschappen binnen zodat wij ook wat lekkers te eten hebben met kerst.

Cadeautjes gehaald voor Ashmi en José.

Kinderen voorbereid op de fakkeltocht van vanavond.

Ik snap dus niet dat mensen hun puppie of ienieminie hond meenemen naar zo'n fakkeltocht. Het is echt bomvol mensen ( meer dan 1000) die allemaal met een brandende fakkel rondlopen en willekeurig zonder te stoppen het as van hun brandende fakkel op de grond afvegen....

Ik ben blij dat wij hier niet lopen met hond anders was ik zo weer weg geweest denk ik!!

Desondanks toch heel erg mooi om met al die mensen met al die lichtjes een wandeling te maken die in het teken staat van vrede, vrijheid en verdraagzaamheid. ( Ik let wel op hondjes en kinderen en mensen die achter me lopen, hoor!)

Een moment van bezinning voordat we morgen een echte heuse puppy gaan krijgen!!!!

Nog maar 1 nachtje slapen!!!!!!!!!